Szolgáltatás
Rendszerintegráció
Az R+R Periféria Kft. rendszerintegráció keretében
teljes körű informatikai megoldásokkal igyekszik ügyfelei legkülönbözőbb
igényeit a legmodernebb technológia segítségével biztosítani.
Sokoldalúan képzett szakembereink, a több
évtizedes tapasztalat, a kiterjedt külföldi és belföldi beszállítói
kapcsolatrendszer, továbbá cégünk belső minőségbiztosítási rendszere jelentik a
garanciát arra, hogy szolgáltatásainkat mindig a legmagasabb színvonalon, a
legkorszerűbb eszközök és módszerek felhasználásával nyújthassuk ügyfeleinknek.
Munkánk során kiterjedt beszállítói és partneri hálózatunkkal közösen
rendszerintegrátori szolgáltatásaink keretében elsődlegesen az alábbi témakörök
megoldásában állunk partnereink, ügyfeleink rendelkezésére:
Az elkészült rendszereket minden esetben
részletesen dokumentáljuk és igény szerint biztosítjuk az üzemeltető személyzet
szükséges kiképzését, vagy a rendszer további üzemeltetését. Üzemeltetési
szolgáltatásaink segítségével megbízható informatikai rendszert biztosítunk
ügyfeleink számára.
Outsourcing
Informatikai szolgáltatásaink segítségével
költséghatékonyan tudjuk működtetni ügyfeleink országos és nemzetközi
informatikai rendszereit. Sikerünk titka a több évtizedes szakmai
tapasztalatunk valamint saját módszertanunk, melynek segítségével könnyedén
alkalmazzuk előre kidolgozott szolgáltatási modelljeinket bármilyen cégméret
esetén.
Szolgáltatásainkat egyedi, testreszabott igények
alapján értékesítjük ügyfeleink részére. Az outsourcing szolgáltatás ideális megoldás lehet mindazoknak, akik
átlagos rendelkezésre állási időtartam mellett, napi szintű üzemeltetési
problémáikra keresnek megfelelő, költséghatékony megoldást.
A szolgáltatási szintek (ismertebb nevén - SLA) közös
meghatározásakor dől el, hogy az ügyfélnél felmerülő kéréseket, hibákat az R+R
Periféria Kft. ügyfélszolgálata milyen időhatáron belül oldja meg. Cégünk több
lehetőséget kínál fel ügyfeleinek: a normál, magas és kiemelt megoldási
szintekre.
A szolgáltatás keretei
- A rendszer folyamatos távoli felügyelete és támogatása.
- A szolgáltatás munkanapokon 8-18h között végezzük.
- Lehetőség van nem munkan8apon, vagy 8-18h
intervallumon kívül eső helyszíni munka végzésére, külön óradíj ellenében.
- Korlátlan telefonos és havi 8 8munkaóra helyszíni
tanácsadás.
- 7x24-es hiba bejelentés fogadás.
- Javításhoz szükséges kritikus alkatrészek
készleten tartása.
- Bejelentéstől számított 4 órán belüli reagálási
idő.
Konszolidáció és archiválás
Napjainkban már egy középes méretű vállalat, vagy
intézmény is hatalmas mennyiségű adattal rendelkezik. A mai magyar
nagyvállalatok több milliós adattárházakat vásárolnak, hogy a hatalmas
mennyiségű adataikat megfelelően tudják kezelni, feldolgozni és hatékony üzleti
információkat nyerjenek ki belőle.
A Gartner becslései alapján az USA-ban éves szinten
600 milliárd USA dollár kiesést szenvednek el a vállalatok hibás, rossz
minőségű adatok miatt.
Milyen jellemző problémákkal találkozhatunk?
- megbízhatatlan adatok, adatanomáliák
- azonosítási problémák, gyenge minőségű adatok
- szándékos adathibák (pl. pénzmosás,
adócsalás)
- elgépelt adatok, fonetikai hibák és
egyéb anomáliák
- adatkonverziós vagy más rendszerekből származó hibák, tisztíthatatlan
adatok
Az adatkonszolidáció minden cég életében kihívás,
egyedi igényekkel és speciális minőségi és mennyiségi elvárásokkal,
tevékenységüknek, tulajdonosi elvárásoknak vagy akár szabályzásoknak való
megfelelés miatt. Szakértő kollégáink személyes konzultációk és felmérések
során felmérik az üzleti igényeket, és ezek után a lehető legjobb megoldást
kínálni.
Virtualizáció
A
virtualizáció a jelenleg ismert leghatékonyabb megoldás a konszolidáció
megvalósítására, az erőforrások minél optimálisabb kihasználására. Lehetővé
teszi, hogy az informatikai rendszer fizikai és logikai komponensei
függetlenedjenek egymástól, a virtuális környezetben egységesíti a heterogén
fizikai elemeket.
Lehetővé
teszi az erőforrások hatékonyabb kihasználását, a költségek optimalizálását,
valamint a változásokhoz való gyors, megbízható és rugalmas alkalmazkodást,
legyen szó nagyobb terhelésről, távoli elérésekről vagy éppen katasztrófa
helyzetről. További előnye, hogy egyszerűsíti a felügyeletet és az
üzemeltetést, ezzel jelentős terhet vesz lesz az IT üzemeltetés válláról.
IT Biztonság
Amikor informatikai biztonságról beszélünk sokan
sokféleképpen értjük, van aki az üzleti és törvényi elvárásoknak szeretne
megfelelni, van olyan ügyfelünk ahol az adatvagyon értéke és a jó hírnév áll
mindenek felett.
Szakértő munkatársaink folyamatosan szem előtt
tartják ügyfeleink üzleti folyamatainak biztonsági kockázatait, állandóan azon
dolgozva, hogy ezt a lehető legkevesebbre csökkentsék.
IT biztonsági tevékenységeink:
- Tartalomszűrés.
- Internetes tartalomszűrés / Web Filtering
(Barracuda).
- Levelezés tartalomszűrés / Spam Firewall
(Barracuda).
- Behatolás detektálás IDP / ISP eszközök (Juniper).
- Terhelés és erőforrás elosztás.
- Terhelés elosztás (Barracuda Networks).
- Erőforrás elosztás (Barracuda Networks).
- Eszköz és adattitkosítás.
- Eszköz és adat (Safeguard, SafeNet, Aladdin).
- Hálózat (Safeguard, SafeNet, Aladdin).
- Adatszivárgás megelőzés (EagleEyeOS).
- Audit, Felülvizsgálat.
- Tűzfalak (Juniper), switchek , routerek
Tanácsadás
Célunk a tanácsadási tevékenység során, hogy ügyfeleink
számára olyan rendszereket, informatikai megoldásokat, irodai munkakörnyezetet
javasoljunk, amelyben az alkalmazottaknak és vezetőknek egyaránt jó érzés
dolgozni.
Tanácsadási tevékenységünk során szakmai konzultációt
folytatunk, támogatást nyújtunk partnereinknek a jelenlegi helyzetük és jövőbeni
fejlesztési terveik figyelembevételével a meghozandó döntésekről az alábbi
témakörökben:
- legjobb termékek illetve megoldások kiválasztás
- a szükséges infrastruktúra fejlesztések
körvonalazás
- a rendelkezésre álló és felhasználásra kerülő
adattárak minősítés
- a szükséges kapcsolódó szoftverek kiválasztás
- az alkalmazások módosításának, testreszabásának
lehetőségei
- kiegészítő-, vagy egyedi alkalmazások
fejlesztésének meghatározása
Finanszírozás
Napjaink globalizálódó környezetében a vállalatok
számára a versenyelőny megszerzése és megtartása a túlélés alapfeltétele, az
informatika folyamatos fejlesztése már nem pusztán kompetitív előny, hanem
elengedhetetlen a fennmaradáshoz. Ahhoz, hogy versenytársaival lépést tudjon
tartani, vagy, hogy lépéselőnybe kerülhessen, folyamatos informatikai
beruházások szükségesek.
Finanszírozási megoldásainkkal segíteni tudunk
abban, hogy vállalkozása megőrizze likviditását, financiálisan független
maradjon, miközben az informatikai fejlesztésekkel vállalkozása hatékonyságát
növelheti.
Pályázati lehetőségek informatikai fejlesztésre az
Új Széchenyi Terv keretében
Az új Széchenyi Terv keretein belül szerezhető
forrásokból Ön is fejlesztheti vállalkozása informatikai eszközeit és
rendszereit, amivel növelheti cége értékét, javíthatja működését és
hatékonyságát ezáltal növelve versenyképességét is.