Kereskedelem

Ügyfeleink informatikai igényeinek rugalmas kiszolgálását teszi lehetővé egyik legrégebbi tevékenységünk, az informatikai eszközök értékesítése, legyen szó akár kisebb hibaelhárításról, fejlesztésről, vagy akár több millió forintos komplex informatikai rendszer kialakításáról. Széles nemzetközi partnerhálózatra támaszkodva elégítjük ki a különféle informatikai eszköz igényeket.

Szakembereinek kiválóan képzettek és óriási tapasztalattal rendelkeznek e termékek bevezetése és üzemeltetése terén.

Az általunk forgalmazott számítástechnikai eszközök, megajánlott hardver elemek mindegyike rendelkezik a magyarországi forgalmazáshoz szükséges és érvényes engedélyekkel, illetve magunk mögött tudhatjuk a gyártói támogató hátteret is, ami elengedhetetlen a minőségi szolgáltatások nyújtásakor. Cégünk 2006-ban teljesítette az ISO 9001 feltételeit, illetve 2019-től ISO 14001 minőségbiztosítási tanúsítvánnyal is rendelkezünk!

Szolgáltatás

Rendszerintegráció

Az R+R Periféria Kft. rendszerintegráció keretében teljes körű informatikai megoldásokkal igyekszik ügyfelei legkülönbözőbb igényeit a legmodernebb technológia segítségével biztosítani.

Sokoldalúan képzett szakembereink, a több évtizedes tapasztalat, a kiterjedt külföldi és belföldi beszállítói kapcsolatrendszer, továbbá cégünk belső minőségbiztosítási rendszere jelentik a garanciát arra, hogy szolgáltatásainkat mindig a legmagasabb színvonalon, a legkorszerűbb eszközök és módszerek felhasználásával nyújthassuk ügyfeleinknek.

Munkánk során kiterjedt beszállítói és partneri hálózatunkkal közösen rendszerintegrátori szolgáltatásaink keretében elsődlegesen az alábbi témakörök megoldásában állunk partnereink, ügyfeleink rendelkezésére:

Az elkészült rendszereket minden esetben részletesen dokumentáljuk és igény szerint biztosítjuk az üzemeltető személyzet szükséges kiképzését, vagy a rendszer további üzemeltetését. Üzemeltetési szolgáltatásaink segítségével megbízható informatikai rendszert biztosítunk ügyfeleink számára.

Outsourcing

Informatikai szolgáltatásaink segítségével költséghatékonyan tudjuk működtetni ügyfeleink országos és nemzetközi informatikai rendszereit. Sikerünk titka a több évtizedes szakmai tapasztalatunk valamint saját módszertanunk, melynek segítségével könnyedén alkalmazzuk előre kidolgozott szolgáltatási modelljeinket bármilyen cégméret esetén.

Szolgáltatásainkat egyedi, testreszabott igények alapján értékesítjük ügyfeleink részére. Az outsourcing szolgáltatás ideális megoldás lehet mindazoknak, akik átlagos rendelkezésre állási időtartam mellett, napi szintű üzemeltetési problémáikra keresnek megfelelő, költséghatékony megoldást.

A szolgáltatási szintek (ismertebb nevén - SLA) közös meghatározásakor dől el, hogy az ügyfélnél felmerülő kéréseket, hibákat az R+R Periféria Kft. ügyfélszolgálata milyen időhatáron belül oldja meg. Cégünk több lehetőséget kínál fel ügyfeleinek: a normál, magas és kiemelt megoldási szintekre.

A szolgáltatás keretei

  • A rendszer folyamatos távoli felügyelete és támogatása.
  • A szolgáltatás munkanapokon 8-18h között végezzük.
  • Lehetőség van nem munkan8apon, vagy 8-18h intervallumon kívül eső helyszíni munka végzésére, külön óradíj ellenében.
  • Korlátlan telefonos és havi 8 8munkaóra helyszíni tanácsadás.
  • 7x24-es hiba bejelentés fogadás.
  • Javításhoz szükséges kritikus alkatrészek készleten tartása.
  • Bejelentéstől számított 4 órán belüli reagálási idő.

Konszolidáció és archiválás

Napjainkban már egy középes méretű vállalat, vagy intézmény is hatalmas mennyiségű adattal rendelkezik. A mai magyar nagyvállalatok több milliós adattárházakat vásárolnak, hogy a hatalmas mennyiségű adataikat megfelelően tudják kezelni, feldolgozni és hatékony üzleti információkat nyerjenek ki belőle.

A Gartner becslései alapján az USA-ban éves szinten 600 milliárd USA dollár kiesést szenvednek el a vállalatok hibás, rossz minőségű adatok miatt.

Milyen jellemző problémákkal találkozhatunk?

  • megbízhatatlan adatok, adatanomáliák
  • azonosítási problémák, gyenge minőségű adatok
  • szándékos adathibák (pl. pénzmosás, adócsalás)
  • elgépelt adatok, fonetikai hibák és egyéb anomáliák
  • adatkonverziós vagy más rendszerekből származó hibák, tisztíthatatlan adatok


Az adatkonszolidáció minden cég életében kihívás, egyedi igényekkel és speciális minőségi és mennyiségi elvárásokkal, tevékenységüknek, tulajdonosi elvárásoknak vagy akár szabályzásoknak való megfelelés miatt. Szakértő kollégáink személyes konzultációk és felmérések során felmérik az üzleti igényeket, és ezek után a lehető legjobb megoldást kínálni.

Virtualizáció

A virtualizáció a jelenleg ismert leghatékonyabb megoldás a konszolidáció megvalósítására, az erőforrások minél optimálisabb kihasználására. Lehetővé teszi, hogy az informatikai rendszer fizikai és logikai komponensei függetlenedjenek egymástól, a virtuális környezetben egységesíti a heterogén fizikai elemeket.

Lehetővé teszi az erőforrások hatékonyabb kihasználását, a költségek optimalizálását, valamint a változásokhoz való gyors, megbízható és rugalmas alkalmazkodást, legyen szó nagyobb terhelésről, távoli elérésekről vagy éppen katasztrófa helyzetről. További előnye, hogy egyszerűsíti a felügyeletet és az üzemeltetést, ezzel jelentős terhet vesz lesz az IT üzemeltetés válláról.

IT Biztonság

Amikor informatikai biztonságról beszélünk sokan sokféleképpen értjük, van aki az üzleti és törvényi elvárásoknak szeretne megfelelni, van olyan ügyfelünk ahol az adatvagyon értéke és a jó hírnév áll mindenek felett.

Szakértő munkatársaink folyamatosan szem előtt tartják ügyfeleink üzleti folyamatainak biztonsági kockázatait, állandóan azon dolgozva, hogy ezt a lehető legkevesebbre csökkentsék.

IT biztonsági tevékenységeink:

  • Tartalomszűrés.
  • Internetes tartalomszűrés / Web Filtering (Barracuda).
  • Levelezés tartalomszűrés / Spam Firewall (Barracuda).
  • Behatolás detektálás IDP / ISP eszközök (Juniper).
  • Terhelés és erőforrás elosztás.
  • Terhelés elosztás (Barracuda Networks).
  • Erőforrás elosztás (Barracuda Networks).
  • Eszköz és adattitkosítás.
  • Eszköz és adat (Safeguard, SafeNet, Aladdin).
  • Hálózat (Safeguard, SafeNet, Aladdin).
  • Adatszivárgás megelőzés (EagleEyeOS).
  • Audit, Felülvizsgálat.
  • Tűzfalak (Juniper), switchek , routerek

Tanácsadás

Célunk a tanácsadási tevékenység során, hogy ügyfeleink számára olyan rendszereket, informatikai megoldásokat, irodai munkakörnyezetet javasoljunk, amelyben az alkalmazottaknak és vezetőknek egyaránt jó érzés dolgozni.

Tanácsadási tevékenységünk során szakmai konzultációt folytatunk, támogatást nyújtunk partnereinknek a jelenlegi helyzetük és jövőbeni fejlesztési terveik figyelembevételével a meghozandó döntésekről az alábbi témakörökben:

  • legjobb termékek illetve megoldások kiválasztás
  • a szükséges infrastruktúra fejlesztések körvonalazás
  • a rendelkezésre álló és felhasználásra kerülő adattárak minősítés
  • a szükséges kapcsolódó szoftverek kiválasztás
  • az alkalmazások módosításának, testreszabásának lehetőségei
  • kiegészítő-, vagy egyedi alkalmazások fejlesztésének meghatározása

Finanszírozás

Napjaink globalizálódó környezetében a vállalatok számára a versenyelőny megszerzése és megtartása a túlélés alapfeltétele, az informatika folyamatos fejlesztése már nem pusztán kompetitív előny, hanem elengedhetetlen a fennmaradáshoz. Ahhoz, hogy versenytársaival lépést tudjon tartani, vagy, hogy lépéselőnybe kerülhessen, folyamatos informatikai beruházások szükségesek.

Finanszírozási megoldásainkkal segíteni tudunk abban, hogy vállalkozása megőrizze likviditását, financiálisan független maradjon, miközben az informatikai fejlesztésekkel vállalkozása hatékonyságát növelheti.

Pályázati lehetőségek informatikai fejlesztésre az Új Széchenyi Terv keretében

Az új Széchenyi Terv keretein belül szerezhető forrásokból Ön is fejlesztheti vállalkozása informatikai eszközeit és rendszereit, amivel növelheti cége értékét, javíthatja működését és hatékonyságát ezáltal növelve versenyképességét is.

Szervíz

Magas szintű műszaki felkészültséggel, nagy gyakorlattal rendelkező munkatársaink a rendszertervezés és a strukturált számítógépes hálózat kiépítése mellett komplett számítástechnikai rendszerek felügyeletét, karbantartását is ellátják. Szolgáltatásaink színvonalához illeszkedő szervizünk és alkatrészbázisunk megfelel a különleges kívánalmaknak is. Speciális szaktudásunk, rugalmasságunk és betartott határidőink versenyképes árakkal párosulnak.

Átalánydíjas karbantartási szerződéseink a megfelelő biztonságot nyújtják minden ügyfelünk számára. Az esetlegesen felmerülő problémákat szakembereink a lehető legrövidebb idő alatt orvosolják az ország egész területén. Cégünk sok éves tapasztalatának és ismeretségének köszönhetően kiváló kapcsolatokkal rendelkezik a hivatalos márkaszervizekkel.

Szerver vagy hálózati hiba esetén akár már 2 órán belül megkezdjük a hiba elhárítását. A meghibásodott számítógépek javítását szervizszolgálatunk 4-8 órán belül kezdi meg munkanapokon (szerződéstől függően).

Ártájékoztatóval és a szerződések részleteivel kapcsolatos kérdéseivel kérjük, forduljon bizalommal munkatársainkhoz.

Copyright © 2004 - 2024 R+R Periféria Kft.

sevenart design